hahah full!

jaa jag kom nyss hem från krogen, så jag är ganska full haha så här skriver jag när jag är full..MOHAHAHA!

jag va med johanna o hennes kompis ( just nu kommer jag ej ihåg vad hon hette) vi va först på MM o tog en cider,sen drog vi till backstage. 70 kr inträde ( fyfan vad dyrt) men altså de va det värt. för FYFAN VAD SOFT DE VA DÄR INNE! de va typ hiphop o reggie aktigt. o alla va helt softa o dansgolvet va packad, o man kännde massa! fyfan vad varm de va!! svettades nog av alla kalorier jag drack =P haha

just nu är jag inte hungrig, utan mest sugen på mat. trots allt har jag inte ätit mer än ett stekt egg i morse. o sen har jag ju druckit typ 3 xider, o blev bjuden på en shott. haha ja ghadde fett kul iallfafll!!! yaaay!

Kommentarer
Postat av: Emma

Eh huh? Ljuger du nu? :P

Postat av: Emma

Jag är förvirrad. Ut o supa till två dagar i rad sådär! :D

2007-09-30 @ 12:50:58
URL: http://theemmut.blogg.se
Postat av: johanna

ja jävlar va kul vi hade =)

2007-10-19 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback