I wouldn't mind dying.

Have you ever felt that your spirit is broken?, like nothing matters anymore because your to broken to even care?. Like the people around you just drag you down to their way and sight of life?

please...image79

I feel like that almost all the time. I often find myself despising the person that i have become, Its not the person that i feel like on the inside. I feel like the dynamic of my life, the situation that im living in is slowely killing my life spirit. Sometimes i find myself defending my choices, even if i dont even like the choices i make.

image80

I also feel like everyone around me is going forward in their life, and im just stuck in my tracks, with a goal in life but not being able to see clearly along the way.

image78image83

I know what my hear tells me, but im not tough enough to do it yet.

image81
I dont know where to run...

image82





Laying in the gras field
Imagening life
Feeling the sun kiss my skin
Empty of all misery

Singing My favorite song
Understanding happyness
Clouds forming shapes
Knowing nothing can ruin this moment
Slowly waking up, realising im still here..

Kommentarer
Postat av: Nema

noo sarre, vad skulle vi göra utan dig? =( Pantertanterna for life or what :p ...allt ordnar sig baby ibland kännder man sig lite extra down,, om du vill tala ut så vet du what to do honey ;)

2008-02-16 @ 19:02:08
Postat av: Ayoo

Sarre alla känner så ibland belive me.. Jag går inte heller forward with my little life.. Vi e unga for God sake, livet bara väntar på oss hehe... Bra att se dej blogga btw.. U really need that USA trip to make U feel better.... Ses imorron kväll hunnie

2008-02-17 @ 14:34:56
Postat av: Fioona

På blodcentralen på usö.
Jo det tror jag att man får. Men de kollar alltid efteråt, mest bara för att se att man är okej och inte kommer ramla ihop när man gått tre steg :P

Men det finns massa regler runt det... typ att man måste väga minst 50 kg, vara frisk, inte ha haft oskyddat sex med någon ny de senaste tre månaderna, inte piercat eller tatuerat sig de senaste sex månaderna eller ha varit i vissa länder de senaste månaderna.. Men allt sånt informerar de om! :)

Det är bara gå dit och säga att man vill ge blod! Så ordnar de allt! :)

Postat av: Fioona

Åh, marmelad har jag inte tänkt på. Tråkigt att det är så mycket socker i... Får se om jag kan hitta någon bra variant med lite mindre socker! :) Jag är verkligen tacksam för alla tips jag får!

Ja, alla tror att det är någon "fixidé" jag fått och tror att det kommer att gå över. Jag blir lite trött på det. När de hade suttit och trackat mig i ca en kvart var jag fan nära att resa mig och gå hem... Men tänkte att det är lika bra att sitta kvar och visa att jag tänker inte ge mig!

Men det är väl som du säger, att de vänjer sig och så blir det bättre! :)

2008-02-28 @ 13:48:09
URL: http://fioona.blogg.se
Postat av: Fioona

hmm, det där med bilder känns lite sådär. Fotade iofs dagens outfit förra veckan, men det är ju inte up to date idag! :P haha!

vet inte heller om det syns så jättemycket att jag har gått ner... men jag kan försöka få till en bild här snart! :)

2008-02-28 @ 19:57:51
URL: http://fioona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback