Yesterday

So lets start with talking about what i consumed yesterday, to try to get a overview of how im eating

so i dident actually do alot of eating yesterday, more drinking.
i had:
1 can redbull
1 can diet coke
1 carrot stick
2 cucumber sticks ( dipped in some kind of dip)
 
then i went to klaras and had
3 xider manadine chilie
1 sex on the beach ( which was disgusting)

then when i came home i was hungry, so i had a bowl of pasta with tomato souce 40 % pasta 60% souce haha

well as you can see im not eating consistent meals.  maybe this was just momentarly.

thanx for all the comments.

Kommentarer
Postat av: Fioona

Vafan såg jag inte dig på klaras för då?!

Jaha, nu ser jag... du skrev om i fredags. That's why! :P
Ja, det är någon/några av deras bartenders som är helt usla på att blanda. Fick en jättehemsk drink sist med, inte alls trevligt.

Ett tips kring maten och det! Om det går, försök att byta ut colan och energidrycken mot vatten, kanske med en skiva citron eller lime i, för det är såå mycket tomma kalorier i och massa olika tillsatser som inte är allt för bra för kroppen. Plus att det är billigare! :) Och det är jättebra för kroppen med mycket vatten! Det renar kroppen från dåliga saker och gör att huden blir mår bättre! Jag känner själv världens skillnad när jag dricker mycket vatten mot när jag inte gör det, hela jag mår bättre när jag får i mig ca två- tre liter vatten om dagen! :) Hoppas du inte tar illa upp eller så nu, jag menar bara väl och vill bara dela med mig av mina erfarenheter! =)

Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback